מלכיאלי: "אם שיקלי היה נכנע להם – הוא היה שר הדתות"

אייל ראובן No Comments on מלכיאלי: "אם שיקלי היה נכנע להם – הוא היה שר הדתות"

בעיצומו של הדיון הסוער בכנסת על הדחתו של עמיחי שיקלי מסיעת ימינה, שוחח הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" עם חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מתוך חדר הוועדה | מלכיאלי: "אם שיקלי היה פוזל לשלטון, היו ממנים אותו לשר הדתות במקום השר מתן כהנא"

צילום: יצחק הררי, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ברקע הדיון הסוער בכנסת על הפרשתו של חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה, בעקבות כך שהוא מתנגד לממשלתו של בנט, הרב משה בן לולו שוחח בתכנית "הפוך על הפוך" עם חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מסיעת ש"ס בעיצומו של הדיון בוועדה.

מלכיאלי אמר לרב בן לולו מתוך הוועדה: "אם שיקלי היה פוזל לשלטון, היו ממנים אותו לשר הדתות במקום השר מתן כהנא, או לכל תפקיד שהיה רוצה. אבל הוא אדם ישר ורק הלך עם האמת שלו, ולכן הם רוצים להדיח אותו" אמר מלכיאלי.

"כמידי מערכת בחירות" הוסיף מלכיאלי: "אנו באים ואומרים לציבור 'עת צרה היא ליעקב' ולא מאמינים לנו. עכשיו הציבור רואה בעניו איך מנדט אחד יכול להשפיע ולעצור את כל הגזרות נגד הציבור החרדי ועולם התורה" אמר לרב בן לולו.

מלכיאלי הוסיף: "עכשיו שרואים שהספינה טובעת, וכולנו נלחמים על זהות היהודית של עם ישראל .צריכים להבין שיום הבחירות הוא יום חשוב ולצאת להצביע כהוראת גדולי ישראל" דברי חבר הכנסת  מלכיאלי.

האזינו לריאיון המלא:



0 תגובות